loading...
دانلودفیلم وسریال رایگان
تابلواعلانات سایت


این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است

مطالب سایت کاملا مجاز بوده و موزیک های قرار گرفته شده با کسب رضایت صاحب اثر بوده و در صورت

عدم رضایت صاحب اثر حذف میگردد ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهید. 


تبلیغات ویژه

admin بازدید : 362 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم خارجی I Am Number Four 2011 دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم خارجی من نفر چهارم هستم I Am Number Four با دوبله فارسی و کیفیت 720

دانلود فیلم با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فاقد هرگونه صحنه غیر اخلاقی

دانلود فیلم I Am Number Four 2011 دوبله فارسی

 

نام فارسی:من نفر چهارم هستم

نام انگلیسی:I Am Number Four

زبان:دوبله فارسی

منتشر کننده:دی ال فیلم سنتر

کیفیت بلوری 720p

حجم:940 مگابایت

فرمت:MKV

محصول سال 2011 آمریکا

موضوع و ژانر:هیجانی,اکشن,علمی

توضیحاتی در مورد فیلم نامه من نفر چهارم هستم: ظاهرا نوجوانی معمولی هست که مانند دیگر همسن و سالانش به مدرسه می رود. اما جان نه یک نوجوان معمولی، بلکه یک بیگانه فضایی است که از سیاره ای به نام «ماگادور» گریخته و به زمین پناهنده شده است. او در واقع چهارمین نفر از 9 نفری (که اصطلاحا به آنها ماگادوریان می گویند) است که از این سیاره خارج شده و به زمین آمده؛ 3 ماگادوریان قبلی کشته شده اند و حالا جان تنها کسی است که باید از میان برداشته شود و ماگادوریان ها هم قصد دارند برای نابودی او به زمین بیایند…

دانلود فیلم با لینک مستقیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 29,932
  • بازدید کلی : 647,736